نتایج راو 16 فوریه 2015
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

جان سینا به رینگ میاد و میگه میخوام در شهر شما راجب فست لین حرف بزنم.شما واکنش روسف را در مقابلم دیدید.من در فست لین به این کاراش پایان میدم.برام مهم نیست که بوو میکنید یا تشویق.چون این برنامه برای خود شماست.مهم نیست حریفم چقدر قوی هست.فقط بعد از مسابقه دیگه نمیتونه بخنده.من اولین استاری خواهم بود که روسف رو شکست میدم و تاریخ سازی خواهم کرد.من هم برای برد مسابقه میدم و هم مهمتر از آن برای تایتل ایالات امریکا.

روسها وارد سالن میشند و لانا میگه تو  هم یک امریکایی احمق هستی.مردم برای سینا و امریکا شعار میدن.ما تایتل امریکا رو نزد خودمون حفظ میکنیم و آنرا حتی به مردی که هرگز تسلیم نشده واگذار نمی کنیم.روسف میگه من  هر چی سر راهم باشه نابود میکنم.این بار هم نوبت سیناست.سینا میگه بسه دیگه رجز تیکه پاره کردی و بعدش به طرفش حمله میکنه و با هم درگیر میشند.سینا بعد از چند ضربه متوالی سر روسف رو به گوشه صحنه میکوبه و لانا جیغ میکشه.داور میان سواشون کنند  که سینا میگه جلو نیایید.بعدشم روسف رو حسابی کتک میزنه و کنار ورودی جنازش رو  میندازه و دوبار روسف رو به ناحیه ورودی استیج میکوبه.بعدشم کمربند یو اس رو به نشانه پیروزی بالا برد و مردم هم سینا رو تشویق میکنند.

دین امبروز پیام میده  که برت به زودی یه قرار داد برای فست لین خواهد بست.

امبروزمقابل هارپر

امبروز با اجرای فینیشر برنده شد.

کین در پشت صحنه با اچ حرف میزنه که بیگشو میادو کین میگه تو اینجا چیکار میکنی.بیگشو میگه خودت اینجا چیکار داری و با هم بحث میکنندو اچ میگه مثل بچه های 6 ساله همش با هم دعوا میکنید.از رویال رمبل  تا حالا این بحثهای شما خیلی کارها رو خراب کرده.اخریشم در تورنمنت تگ تیمها بود.کین و بیگشو بازم همدیگه رو بابت تورنمنت سرزنش میکنندو اچ میگه اصلا بیگشو برای چی امدی اینجا.بیگشو میگه من یه فکری راجب استینگ دارم.اچ میگه من خودم حلش میکنم شما برید و مسئله دنیل و رینز رو حل کنید.

بریی وایت در پشت صحنه بازم پرومو داره.

داستی رودز سراغ گلداست و استار داست میره و میگه من دیدم که گلداست میخواست تک روی کنه و همینطور کودی هم خودخواهانه کار میکنه.اما قدرت شما در اتحاد هست اما کودی گفت CODY IS DEAD و به حرفاش گوش نکرد

نیو دی مقابل داستها

گلداست مقابل کوفی در حال مبارزه بود که کوفی رفت رو ی طناب و گلداست تعادلش رو به هم زدو بعدش رفت به استارداست چیزی بگه که حواسش پرت شدو کوفی موفق شد با کاور کردنش تیم نیو دی رو برنده کنه.

بعد از مسابقه برادران با هم با هم مشاجره داشتند . کودی رودز فینیشرش رو روی گلداست زد

رینز در پشت صحنه به گزارشگر میگه من برای مسیر خودم تا رسلمنیا از رویال رمبل گذشتم.الانم اقای یس یس رو کنار میزنم.باید بگم که دنیل در رویال حذف شد اما این مورد رو قبول نکرد و من باعث شدم تا شانس دیگه ای برای حضور در رسل داشته باشه.اما او را هم کنار خواهم زد.

کین مقابل رینز

در اخر مسابقه دو استار کنار میز گزارشگران درگیر بودند که کین رفت برای اجرای چوکسلم اما رینز خلاص شدو به کین اسپیر زد و در حالیکه داور میشمرد به رینگ برگشت اما کین نتونست به رینگ برگرده و با کنت اوت بازنده شد.

بعد از مسابقه دنیل که کنار میز گزارشگران بود با رینز فیس تو فیس شدو بعدش رفت روی میز و یس یس گفت و رینز هم بهش پوزخندی زد و رفت.

براین در پشت صحنه برای رینز رجرخوانی میکنه.

باز هم پروموی وایت رو داریم.

در پشت صحنه خواهران بلا لباسهای پیج رو با خودشون میبرندو پیج هم نمیتونه بهشون برسه و لباس یکی از رزبادها رو برای خودش برمیداره.

پیج مقابل سامر

پیج با لباس یکی از ادمهای رز به رینگ میاد و با اجرای فینیشر موفق به کسب پیروزی میشه.

بعد از مسابقه خوهران بلا میان و پیج و دوقلوها برای هم رجز خوانی میکنند.

در پشت صحنه رولینز داره با جی و جی حرف میزنه.

زیگلر مقابل رولینز

در اخرمسابقه زیگلر رفت برای فینیشر اما جی و جی ریختن تو رینگ و یه فصل کتک به زیگی زدن و مسابقه دیکیو شد.

اچ داشت این صحنه رو در اتاقش تماشا میکرد.

اچ به سالن میاد و بر درگیری او با استینگ مروری انجام میشه.اچ میگه شما سخت در اشتباه هستید اگه فکر میکنید من از استینگ میترسم.در واقع وقتی در فست لین این یارو باهام چشم تو چشم بشه میفهمه که چه اشتباهی مرتکب شده.

ریک فلیر وارد سالن میشه.فلیر باهاش دست میده  ومیگه امیدوارم ناراحت نشده باشی که امدم چون من برات احترام زیادی قایلم.بهتره خودت رو وارد دردسر نکنی.اچ میگه من میدونم که چیکار دارم میکنم.انها کمی راجب موقعیت بحث میکنندو اچ میگه استینگ تصمیم گرفت یه روز بیاد اینجا منم ازش خوشم نمیاد و میندازمش بیرون.فلیر ازش میخواد راجبش بیشتر فکر کنه و میگه ممکنه این استینگ باشه که به تو صدمه میزنه.من همیشه گفتم بهترین کشتی کج کار اچ هست اما نمیخوام استینگ این موقعیت را خراب کنه.اچ میگه برای حرفات ارزش قائلم.میدونم بارها با استینگ مسابقه دادی و میشناسیش.اما او وقتی با من روبرو بشه تازه من رو میشناسه.فلیر عصبانی میشه و شروع میکنه به کله شق خوندن اچ و باختش مقابل استینگ رو قطعی میدونه و اچم هلش میده روی زمین و میگه استینگ بعد فست لین دیگه پیداش نمیشه و بعدشم اچ میره.

دارین یانگ و یک استار محلی مقابل ایسنشن

ایسنشن قبل از مسابقه به اینها حمله میکنند و اونیل برای کمک به یانگ به رینگ میاد و ایسنش عقب میکشند.

تیم پریم تایم اهنگش پخش میشه و یانگ و اونیل کنار هم قرار میگیرند.

در پشت صحنه میز ار برت میخاود که سندو برنه له کنه

سندو مقابل برت

میز در اخرمسابقه مثلا میخواست به سندو راهنمایی بده و حواسش رو پرت کردو برت هم با زدن فینیشر به سندو برنده مسابقه شد.

بعد از مسابقه امبروز به برت حمله کرد و به زور دستش رو با دستبند به میله کناری رینگ بست و به زور ازش برای قرار داد مسابقه امضا گرفت و گفت حالا با هم مسابقه در فست لین داریم.برت گفت این امضا ارزشی نداره .

بازم وایت پرومو داره

کیدو ناتالی مقابل جیمی اوسو و نائومی

نائومی باجرای رول روی ناتالی تیم خودش رو برنده کرد

بیگشو مقابل دنیل براین

رینز کنار میز گزارشگران شاهد مسابقه بود

دنیل یک کیک به بیگشو زدو رفت برای کاور که بیگشو از رینگ خارج شد.دنیل خواست روش بپره  که رینز امدو به بیگشو پانچ زد تا مسابقه با دیکیو به نقع بیگشو تمام بشه

بعد از مسابقه بیگشو رفت و دنیل و رینز درون رینگ با هم درگیر شدند.داورها امدن جداشون کنند که موفق نبودن.دنیل با یک صندلی به رینز حمله کرد.و داورها سرانجا جداشون کردند و دنیل رفت روی یک میز و رینز که صورتش زحمی شده بود بهش گفت تا یکشنبه صبر کن.حقت رو  میزارم کف دستت. اخرشم هیچکدوم تم سانگشون پخش نشد



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock